Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Lilli - 6 februari 2010 21:01

Igår var en bra dag. Jag åt 1 1/2 dl müsli och 1 dl havremjölk på hela dagen. Och så drack jag ungefär 3 dl Coca Cola Light. Och idag har jag bara druckit Cola. Det känns bra. Jag är duktigt.


2 till saker;


1: Ni vet Ola Svensson, han den där Idolen. Jag har aldrig tyckt om honom, varken till musiken eller till utséendet men så idag var han ju med i Melodifestivalen och helt plötsligt hade han ny frisyr och var skitsnygg. Vart kom det ifrån?


2: Igår kväll/natt träffade jag en så trevlig och söt kille. Hans kompisar sa till mig att han var intresserad men inte vågade säga något. Jag sa till kompisarna att killen fick prata för sig själv om han ville något. Sen när stället vi var på stängde sa jag till honom att höra av sig om han kom till Göteborg och då sa han;

- Jag hade precis tänkt fråga efter ditt nummer.

Han tog upp sin mobil och jag knappade in det. Jag bad honom ringa en signal så att jag hade hans nummer och efter ett tag skickade han sms och sedan smsade vi fram till klockan 4 på morgonen. Dagen efter (dvs idag) så sågs vi ett tag innan jag skulle ta tåget tillbaka. Han bjöd på kaffe och vi satt länge på kafé och pratade och vi tyckte lika om så många saker och han fick mig att lé och han var så söt och så trevlig. Sen när jag åkte tåget så kom jag på mig flera gånger med att bara sitta och lé åt tanken på honom. Det var fint.


Nu är vi vänner på Facebook. Är man inte vänner där så är man inte vänner nånstans. ;P Haha.

Vi får se vad som händer med det här.

Presentation


Kilon kvar till önskad vikt:
15[ ]
13[ ]
10[ ]
7[ ]
5[ ]
2[ ]
0[ ]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards